Οκτώ άτομα έχουν κληθεί, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», να καταθέσουν για την τραγωδία που σημειώθηκε χθες το πρωί στην επισκευαστική βάση των ΣΤΑΣΥ στον Πειραιά, όταν 58χρονος αρχιτεχνίτης τροχαίου υλικού έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια τεχνικών εργασιών. Κατά πληροφορίες, μέχρι χθες το βράδυ είχαν ολοκληρωθεί οι καταθέσεις έξι ατόμων και εκκρεμούσαν ακόμη δύο ατόμων. Από τις καταθέσεις, σύμφωνα με πληροφορίες, προκύπτει εμπλοκή τεσσάρων ατόμων. Ενα άτομο που φέρεται ότι τοποθέτησε τη σκάλα από την οποία έπεσε το θύμα, δύο εργοδηγοί που παρότι έπρεπε να είναι στο σημείο, απουσίαζαν και ένας ακόμη τεχνίτης-συνάδελφος του θύματος. Ο εισαγγελέας ζήτησε να αναζητηθούν στα όρια του αυτοφώρου.
Ο 58χρονος φέρεται πως καταπλακώθηκε από βαρύ εξοπλισμό που μπαίνει κάτω από τα τρένα και κατά πληροφορίες ζυγίζει περίπου 200-300 κιλά. Οι αρχές διενεργούν σε συνεργασία με τις ΣΤΑΣΥ έρευνα για τις συνθήκες του δυστυχήματος, ενώ η διοίκηση της εταιρείας με ανακοίνωσή της εξέφρασε τα συλλυπητήριά της προς την οικογένεια του εκλιπόντος. Ο 58χρονος εργαζόταν 36 χρόνια στην εταιρεία και περιγράφεται από συναδέλφους του ως πολύ έμπειρος. Τα 18 από αυτά ήταν αρχιτεχνίτης και σύμφωνα με πληροφορίες πλησίαζε στη συνταξιοδότησή του.
Σύμφωνα με το σωματείο εργαζομένων των ΣΤΑΣΥ, το θύμα, μετά τον απεγκλωβισμό του από την Πυροσβεστική, διακομίστηκε στο Τζάνειο Νοσοκομείο όπου παρά τις προσπάθειες των γιατρών, κατέληξε. Το περιστατικό ξύπνησε μνήμες από την τραγωδία στον Ηλεκτρικό, τον Νοέμβριο του 2021, όταν έχασε τη ζωή του 41χρονος εργοδηγός των ΣΤΑΣΥ ο οποίος βρισκόταν σε μηχανή λείανσης των γραμμών που άρχισε να κινείται ανεξέλεγκτα κατά την εκτέλεση εργασιών επιδομής.
Με αφορμή το τραγικό εργατικό δυστύχημα που συνέβη χθες, οι εργαζόμενοι εξέδωσαν ανακοινώσεις, στις οποίες κάνουν λόγο για ανάγκη ουσιαστικής ενίσχυσης των μέτρων ασφαλείας στους χώρους αστικών συγκοινωνιών. Ενδεικτικά, η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας (ΟΣΜΕ) ζητάει την πλήρη και διαφανή διερεύνηση όλων των παραγόντων που οδήγησαν στο δυστύχημα, την ενίσχυση των μηχανισμών ελέγχου και τήρησης των προτύπων ασφαλείας, τη στελέχωση των τεχνικών τμημάτων με το απαραίτητο προσωπικό αλλά και την αναβάθμιση των διαδικασιών εκπαίδευσης και επιτήρησης σε εργασίες υψηλού κινδύνου.
Πηγή: Καθημερινή
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






