Στον κόσμο των πολυτελών ρολογιών, οι προτιμήσεις αλλάζουν. Για δεκαετίες, τα ογκώδη, αθλητικά ρολόγια, σαν αυτά που έκαναν δημοφιλή μάρκες όπως η Rolex, κυριαρχούσαν στην αγορά. Ωστόσο, μια νέα γενιά αγοραστών φαίνεται να αλλάζει τα δεδομένα. Μεταξύ αυτών, η Cartier, η οποία έχει αναδειχθεί όχι μόνο ως ανταγωνιστής, αλλά ως η μάρκα ρολογιών που τραβά την προσοχή της Γενιάς Z. Τα διαχρονικά της σχέδια και η βαθιά πολιτιστική της απήχηση έχουν βοηθήσει την Cartier να γίνει το «it» ρολόι της στιγμής, εν μέρει χάρη στις εμφανίσεις διασημοτήτων, μεταξύ αυτών και της Taylor Swift, τις αλλαγές στην αισθητική και τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι αντιμετωπίζουν σήμερα την πολυτέλεια.
Για να διαβάσεις όλο το άρθρο στο newmoney κάνε κλικ στον σύνδεσμο: Το ρολόι που έγινε φαντασίωση της Γενιάς Z
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






