Θετικός στον κορωνοϊό για δεύτερη φορά διαγνώστηκε ο Αλέξης Τσίπρας.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ γνωστοποίησε μέσω social media πως βρέθηκε θετικός και παραμένει χωρίς συμπτώματα, ενώ νόσησαν επίσης ο μεγάλος του γιος και η σύζυγός του Μπέτυ Μπαζιάνα.
«Η σκέψη μου είναι στους πυρόπληκτους συμπολίτες μας», γράφει μεταξύ άλλων.
Μέσα στην αγωνία της πυρκαγιάς είχα την είδηση ότι είμαι για 2η φορά θετικός στον covid.
— Αλέξης Τσίπρας - Alexis Tsipras (@atsipras) July 20, 2022
Ίσως αναμενόμενο, αφού τις προηγούμενες μέρες πέρασε ο μεγάλος μας γιος και η Μπέτυ.Ελπίζω να παραμείνω ασυμπτωματικός.
Σε κάθε περίπτωση η σκέψη μου είναι στους πυρόπληκτους συμπολίτες μας.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






