Για το ελληνικό FBI, τις 300 κάμερες που θα καταγράφουν την παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, τους ελέγχους της Τροχαίας καθώς και τις αμοιβές των αστυνομικών, μίλησε, μεταξύ άλλων, στον ΣΚΑΙ, σήμερα (23/6) ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Όπως δήλωσε ο ίδιος, σε λίγες ημέρες θα αρχίσουν να λειτουργούν οι 300 κάμερες της περιφέρειας Αττικής που θα καταγράφουν τις παραβιάσεις του ερυθρού σηματοδότη. Ο υπουργός μάλιστα σημείωσε πως οι έλεγχοι της Τροχαίας έχουν πολλαπλασιαστεί με πάνω από 600 ενώ αναφέρθηκε και στο σχέδιο της Τροχαίας «Κόμβος που όπως είπε θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις περιοχές από το Σχιστό μέχρι το Λαύριο και από τη Βαρυμπόμπη μέχρι το λιμάνι του Πειραιά. «Έτσι ώστε να δούμε τι μπορούμε να βελτιώσουμε στην καθημερινότητα των ανθρώπων που είναι δύσκολη», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






