MOTO GP

Για άλλα δύο χρόνια στην Ducati ο Μαρκ Μάρκεθ

Ο Μαρκ Μάρκεθ ανανέωσε τη συνεργασία του με την Ducati ως το 2028.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συνεχίζει στο Moto GP και στην Ducati ο Μαρκ Μάρκεθ. Ο κορυφαίος Ισπανός αναβάτης ανακοινώθηκε πως θα συνεχίσει τη συνεργασία του με την ομάδα μέχρι το 2028. «Είμαι κόκκινος. Είμαι πολύ χαρούμενος που ανανέωσα με την ομάδα Ducati και που συνεχίζω να είμαι μέλος αυτής της οικογένειας», ανέφερε ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, που στο τρέχον πρωτάθλημα είναι μεν τέταρτος μετά από εννιά αγώνες, αλλά έχει κερδίσει στα δύο τελευταία Grand Prix.

«Όταν αποφάσισα να έρθω στην Ducati, ήμουν πεπεισμένος ότι ήταν το πιο ανταγωνιστικό project. Πίστεψαν σε μένα και χτίσαμε μια σχέση βασισμένη στην εμπιστοσύνη και τη σκληρή δουλειά. Με αυτήν την ανανέωση, το έδειξαν για άλλη μια φορά, σεβόμενοι το χρονοδιάγραμμά μου και δίνοντάς μου την ηρεμία που χρειαζόμουν για να πάρω τη σωστή απόφαση. Τον πρώτο χρόνο που ήμασταν μαζί, παλέψαμε για τον τίτλο και τον κερδίσαμε, ένα ανεκτίμητο επίτευγμα που επιβεβαίωσε την πορεία που είχαμε επιλέξει. Συνεχίζω να αγωνίζομαι επειδή είμαι παθιασμένος με αυτό το άθλημα και επειδή θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι για μεγάλους στόχους. Είμαι πεπεισμένος ότι αυτό είναι το σωστό μέρος για να το κάνω. Όσο είμαι εδώ, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βάψω ξανά το μέλλον κόκκινο», δήλωσε ο Μάρκεθ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x