Γαλλία

Βιεϊρά: «Να μείνει ο Ντομενέκ»

«Ναι, Δεν πρέπει να πετάξουμε τα πάντα από το παράθυρο και να αρχίσουμε εκ νέου από το μηδέν», απάντησε ο Πάτρικ Βιεϊρά, όταν ρωτήθηκε εάν θα πρέπει να παραμείνει ο Ρεϊμόν Ντομενέκ στην τεχνική ηγεσία της Εθνικής Γαλλίας. Όσον αφορά, το εάν θα συνεχίσει να φορά την φανέλα με το εθνόσημο, ο παίκτης της Ίντερ δεν έχει αποφασίσει ακόμα, όπως δήλωσε.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Ναι, Δεν πρέπει να πετάξουμε τα πάντα από το παράθυρο και να αρχίσουμε εκ νέου από το μηδέν», απάντησε ο Πάτρικ Βιεϊρά, όταν ρωτήθηκε εάν θα πρέπει να παραμείνει ο Ρεϊμόν Ντομενέκ στην τεχνική ηγεσία της Εθνικής Γαλλίας. Όσον αφορά, το εάν θα συνεχίσει να φορά την φανέλα με το εθνόσημο, ο παίκτης της Ίντερ δεν έχει αποφασίσει ακόμα, όπως δήλωσε.

«Δεν ξέρω τίποτα, δεν θέτω στον εαυτό μου το ερώτημα να ξέρω σήμερα αν επιθυμώ να συνεχίσω στην εθνική ομάδα ή όχι. Το 2010 είναι λίγο μακριά, αλλά μπορεί να έρθει πολύ γρήγορα επίσης. Υπάρχει μια νέα γενιά, η οποία έρχεται, πιστεύω ότι αυτοί οι νέοι έχουν ανάγκη προβολής. Μετά, θα δούμε αν βρίσκομαι σε καλή φυσική κατάσταση, αυτό είναι άλλο πράγμα», είπε ο Γάλλος μέσος.

Επιμέλεια: Αποστόλης Λιβάνιος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x