Ιταλία

Μοράτι: «Πολύ καλός ο ΠΑΟ, άθλιοι εμείς»

Εγκώμια για τον Παναθηναϊκό και κριτική στην ομάδα του από τον ιδιοκτήτη της Ίντερ, Μάσιμο Μοράτι. Μπορεί η εξασφάλιση της πρόκρισης να έφερε ικανοποίηση, ωστόσο η απόδοση της ομάδας ήταν κάκιστη και η ήττα σκόρπισε προβληματισμό.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Εγκώμια για τον Παναθηναϊκό και κριτική στην ομάδα του από τον ιδιοκτήτη της Ίντερ, Μάσιμο Μοράτι. Μπορεί η εξασφάλιση της πρόκρισης να έφερε ικανοποίηση, ωστόσο η απόδοση της ομάδας ήταν κάκιστη και η ήττα σκόρπισε προβληματισμό.

«Το ποτήρι είναι μισογεμάτο γιατί προκριθήκαμε, αλλά λόγω των άλλων αποτελεσμάτων. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας. Ήταν μία άθλια εμφάνιση. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Ο Παναθηναϊκός έπαιξε πολύ καλά και προσέγγισε με πολύ έξυπνο τρόπο ένα δύσκολο ματς. Ο Ζοσέ Μουρίνιο έκανε την αυτοκριτική του με επαγγελματισμό και ταπεινότητα. Είδα τους παίκτες μας ενοχλημένους μετά το τέλος του αγώνα, αλλά συχνά τέτοια παθήματα είναι αναγκαία για να μάθουμε», δήλωσε ο ισχυρός άνδρας των «νερατζούρι».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x