Ισπανία

Αποζημίωση 4 εκατ. ευρώ καλείται να πληρώσει ο Αουρέλιο!

Ο Μεχμέτ Αουρέλιο της Μπέτις πρέπει να πληρώσει 4 εκ. ευρώ στην πρώην ομάδα του, Φενέρμπαχτσε, σαν αποζημίωση. Ο Τούρκος διεθνής έφυγε από την Κωνσταντινούπολη το περασμένο καλοκαίρι με προορισμό την ομάδα της Σεβίλλης. Όμως, η Φενέρ μήνυσε τον παίκτη στην τουρκική ομοσπονδία ποδοσφαίρου, καθώς ο σύλλογος είχε ανανεώσει το συμβόλαιο του 31χρονου μέσου, κάνοντας χρήση του σχετικού όρου. Από την άλλη, ο Αουρέλιο και ο μάνατζέρ του, Μπαϊράμ Τουτουμλού υποστηρίζουν ότι δεν υπήρχε τέτοιος όρος στο συμβόλαιο και θα καταφύγουν στην ευρωπαϊκή δικαιοσύνη (στο CAS στη Λωζάννη).
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Μεχμέτ Αουρέλιο της Μπέτις πρέπει να πληρώσει 4 εκ. ευρώ στην πρώην ομάδα του, Φενέρμπαχτσε, σαν αποζημίωση. Ο Τούρκος διεθνής έφυγε από την Κωνσταντινούπολη το περασμένο καλοκαίρι με προορισμό την ομάδα της Σεβίλλης. Όμως, η Φενέρ μήνυσε τον παίκτη στην τουρκική ομοσπονδία ποδοσφαίρου, καθώς ο σύλλογος είχε ανανεώσει το συμβόλαιο του 31χρονου μέσου, κάνοντας χρήση του σχετικού όρου. Από την άλλη, ο Αουρέλιο και ο μάνατζέρ του, Μπαϊράμ Τουτουμλού υποστηρίζουν ότι δεν υπήρχε τέτοιος όρος στο συμβόλαιο και θα καταφύγουν στην ευρωπαϊκή δικαιοσύνη (στο CAS στη Λωζάννη).

Επιμέλεια: Δημήτρης Ματίκας

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x