Απογοητευμένος από το γεγονός ότι η Μίλαν δεν κατάφερε να εξασφαλίσει την απευθείας συμμετοχή της στο Champions League της επόμενης περιόδου εμφανίστηκε ο Κακά. Οι «ροσονέρι» γνώρισαν την ήττα με 2-1 στην έδρα της Ουντινέζε και έδωσαν στην Ίντερ και μαθηματικά το πρωτάθλημα, ενώ παρέτεινε την αγωνία σε ό,τι αφορά την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση.
«Είμαστε λυπημένοι γιατί ελπίζαμε να λύσουμε το θέμα της συμμετοχής στο Champions League. Τώρα έχουμε δύο παιχνίδια για να τα καταφέρουμε. Είναι κρίμα γιατί ξέρουμε πόσο ενδιαφέρει και τους οπαδούς μας. Πρέπει να μπούμε στον αγωνιστικό χώρο σαν να είναι τελικοί. Είδαμε πως είναι να παίζεις στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ και δεν πρέπει να κάνουμε λάθος ξανά», δήλωσε ο Βραζιλιάνος μέσος των Μιλανέζων.
Επιμέλεια: Σταύρος Καλογεράκης
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






