Ιταλία

«Μετά το Παγκόσμιο Κύπελλο αποχωρεί ο Μέλο»

Μπορεί μετά το Κύπελλο Συνομοσπονδιών η τιμή του Φελίπε Μέλο να… εκτoξεύτηκε, στη Φιορεντίνα, όμως, φαίνεται ότι δε θα πρέπει να βιάζονται, ώστε να τον πουλήσουν. Παρά το ενδιαφέρον μεγάλων ευρωπαϊκών συλλόγων, όπως η Άρσεναλ, ο Βραζιλιάνος διεθνής πρέπει να αποχωρήσει από τους «βιόλα» μετά το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2010, σύμφωνα με τον ατζέντη του.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μπορεί μετά το Κύπελλο Συνομοσπονδιών η τιμή του Φελίπε Μέλο να… εκτoξεύτηκε, στη Φιορεντίνα, όμως, φαίνεται ότι δε θα πρέπει να βιάζονται, ώστε να τον πουλήσουν. Παρά το ενδιαφέρον μεγάλων ευρωπαϊκών συλλόγων, όπως η Άρσεναλ, ο Βραζιλιάνος διεθνής πρέπει να αποχωρήσει από τους «βιόλα» μετά το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2010, σύμφωνα με τον ατζέντη του.

«Δεν πιστεύω ότι η Φιορεντίνα θέλει να τον πουλήσει τώρα. Είναι καλύτερα να περιμένουμε και το Παγκόσμιο Κύπελλο, όπου η αξία του θα ανέβει. Το γεγονός ότι ο Φελίπε αξίζει πολλά χρήματα πρέπει να κάνει περήφανους τόσο τον παίκτη, όσο και την ομάδα. Η επένδυση των έξι εκ. ευρώ της Φιορεντίνα, ουσιαστικά, έχει βγει», τόνισε ο Ουμπέρτο Φούσο.

Επιμέλεια: Χρήστος Κυριαζής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x