Ισπανία

Ινιέστα: «Καλός ο Ζλάταν, αλλά εκτιμώ τον Ετό»

Την αντίρρησή του για την ανταλλαγή του Σάμουελ Ετό με τον Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, εξέφρασε ο Αντρές Ινιέστα. Η διαφαινόμενη συμφωνία μεταξύ Μπαρτσελόνα και Ίντερ, η οποία θα στείλει τον Καμερουνέζο στην Ιταλία, δεν δείχνει να ικανοποιεί τον διεθνή χαφ των «μπλαουγκράνα».
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την αντίρρησή του για την ανταλλαγή του Σάμουελ Ετό με τον Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, εξέφρασε ο Αντρές Ινιέστα. Η διαφαινόμενη συμφωνία μεταξύ Μπαρτσελόνα και Ίντερ, η οποία θα στείλει τον Καμερουνέζο στην Ιταλία, δεν δείχνει να ικανοποιεί τον διεθνή χαφ των «μπλαουγκράνα».

Ο Ισπανός μέσος δήλωσε σε ΜΜΕ της πατρίδας του πως «δεν υπάρχει τίποτα επίσημο ακόμα. Ξέρω ότι ο Σουηδός είναι πολύ σημαντικός παίκτης, αλλά συμπαίκτης μου είναι ο Σάμουελ, τον οποίο εκτιμώ απεριόριστα. Έχω περάσει πολλές και καλές στιγμές με τον Ετό. Εάν τελικά έρθει ο Ιμπραΐμοβιτς, να είναι σίγουρος πως θα τον καλωσορίσουμε στα αποδυτήρια».

Επιμέλεια: Νίκος Μάρκου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x