Ιταλία

Τότι: «Η Ίντερ θα κερδίσει από την πώληση του Ιμπραΐμοβιτς»

Την άποψη του ότι η Ίντερ θα ωφελειθεί από τη μεταγραφή του Ιμπραΐμοβιτς εξέφρασε ο Φρανσέσκο Τότι. Ο αρχηγός της Ρόμα δήλωσε ότι η παρά την απουσία του Σουηδού επιθετικού οι «νερατζούρι» θα παραμείνουν δυνατοί και ανταγωνιστικοί και αυτή τη χρονιά.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την άποψη του ότι η Ίντερ θα ωφελειθεί από τη μεταγραφή του Ιμπραΐμοβιτς εξέφρασε ο Φρανσέσκο Τότι. Ο αρχηγός της Ρόμα δήλωσε ότι η παρά την απουσία του Σουηδού επιθετικού οι «νερατζούρι» θα παραμείνουν δυνατοί και ανταγωνιστικοί και αυτή τη χρονιά. « Όταν ένας παίκτης δε θέλει να μείνει πια στην ομάδα του είναι καλό να κάνει μια αλλαγή. Στην περίπτωση του Ιμπραίμοβιτς ποιός κερδίζει; Η Μπαρτσελόνα κερδίζει ένα πολύ καλό παίκτη και η Ίντερ κερδίζει τα χρήματα για να μπορέσει να κάνει μεταγραφές και να γίνει πιο δυνατή»,τόνισε ο επιθετικός των «τζιαλορόσι».

Επιμέλεια: Εμμανουέλα Σταματοπούλου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x