Ιταλία

Ζαμπαρίνι: «Ωφελημένη Ίντερ, αποδυναμωμένη Μίλαν»

Την άποψή του πως η Ίντερ θα παρουσιαστεί καλύτερη τη φετινή σεζόν, αν και δε θα έχει τον Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, εξέφρασε ο Μαουρίτσιο Ζαμπαρίνι. Ο πρόεδρος της Παλέρμο δεν υποστήριξε το ίδιο βέβαια και για τη Μίλαν και την αποχώρηση του Κακά.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την άποψή του πως η Ίντερ θα παρουσιαστεί καλύτερη τη φετινή σεζόν, αν και δε θα έχει τον Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, εξέφρασε ο Μαουρίτσιο Ζαμπαρίνι. Ο πρόεδρος της Παλέρμο δεν υποστήριξε το ίδιο βέβαια και για τη Μίλαν και την αποχώρηση του Κακά.

Μιλώντας σε ιταλικά ΜΜΕ, ο ισχυρός άνδρας της ιταλικής ομάδας είπε πως «δε νομίζω ότι το ιταλικό πρωτάθλημα έχασε την αίγλη του επειδή έφυγαν οι Ιμπραΐμοβιτς και Κακά. Η Ίντερ θα βγει ωφελημένη διότι πήρε τον Ετό, ενώ είναι καλύτερο που έδωσε έναν παίκτη με το χαρακτήρα του Ζλάταν. Από την άλλη βέβαια η Μίλαν αποδυναμώθηκε αρκετά με την πώληση του Κακά, τον οποίο δε νομίζω να μπορέσει να αντικαταστήσει επάξια».

Επιμέλεια: Νίκος Μάρκου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x