Ιταλία

Μαρέσκα: «Θα ήθελα να επιστρέψω στην Φιορεντίνα»!

Θετικός στο ενδεχόμενο επιστροφής του στην Ιταλία και συγκεκριμένα στην ομάδα της Φιορεντίνα (είχε παίξει τη σεζόν 2004-05) εμφανίστηκε ο Έντσο Μαρέσκα. Ο νεοαποκτηθείς μεσοεπιθετικός του Ολυμπιακού μίλησε στην ιστοσελίδα «violanews.com» και ξεκαθάρισε πως του έχει λείψει η πατρίδα του, αλλά: «τώρα ζω μια νέα εμπειρία στην Ελλάδα».
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Θετικός στο ενδεχόμενο επιστροφής του στην Ιταλία και συγκεκριμένα στην ομάδα της Φιορεντίνα (είχε παίξει τη σεζόν 2004-05) εμφανίστηκε ο Έντσο Μαρέσκα. Ο νεοαποκτηθείς μεσοεπιθετικός του Ολυμπιακού μίλησε στην ιστοσελίδα «violanews.com» και ξεκαθάρισε πως του έχει λείψει η πατρίδα του, αλλά: «τώρα ζω μια νέα εμπειρία στην Ελλάδα».

«Να επιστρέψω στη Φλωρεντία; Είχε ακουστεί, αλλά όλα περιορίστηκαν στο επίπεδο φημών. Θα ήθελα να γυρίσω στην Φιορεντίνα, στην οποία πέρασα μια πολύ όμορφη σεζόν. Μου λείπει η Ιταλία. Μετά από τέσσερα χρόνια στην Ισπανία, τώρα ζω μια νέα εμπειρία στην Ελλάδα», τόνισε χαρακτηριστικά ο πρώην άσος της Σεβίλλης.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x