Ισπανία

Nτελ Μπόσκε: «Δεν έχουμε προκριθεί εξαιτίας της Βοσνίας»

Την άποψή του πως η εξαιρετική φόρμα της Βοσνίας είναι ο λόγος, που δεν έχει πάρει και μαθηματικά την πρόκριση η Ισπανία για το Μουντιάλ του 2010, εξέφρασε ο Βιθέντε Ντελ Μπόσκε. Οι «φούριας ρόχας» έχουν τη δυνατότητα να επικυρώσουν το εισιτήριό τους για τη Νότιο Αφρική, αν κερδίσουν την Εσθονία.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την άποψή του πως η εξαιρετική φόρμα της Βοσνίας είναι ο λόγος, που δεν έχει πάρει και μαθηματικά την πρόκριση η Ισπανία για το Μουντιάλ του 2010, εξέφρασε ο Βιθέντε Ντελ Μπόσκε. Οι «φούριας ρόχας» έχουν τη δυνατότητα να επικυρώσουν το εισιτήριό τους για τη Νότιο Αφρική, αν κερδίσουν την Εσθονία.

Μιλώντας σε ισπανικά ΜΜΕ, ο ομοσπονδιακός τεχνικός των Ιβήρων είπε πως «είναι κρίμα να έχουμε πετύχει επτά νίκες σε ισάριθμα ματς και να μην έχουμε προκριθεί στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Βέβαια ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι η εξαιρετική πορεία της εθνικής ομάδας τη Βοσνίας. Πρέπει να συνεχίσουμε να κυνηγάμε βαθμούς, μέχρι να προκριθούμε και μαθηματικά. Δεν πρέπει να παίρνουμε τίποτα ως δεδομένο, μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση».

Επιμέλεια: Νίκος Μάρκου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x