Ιταλία

Την Ίντερ θεωρεί φαβορί ο Φίγκο…

Την ανυπομονησία του για την αναμέτρηση Ίντερ – Μπαρτσελόνα στο πλαίσιο της πρεμιέρας για την φάση των ομίλων του Champions League, εξέφρασε ο Λουίς Φίγκο. Δεν δίστασε μάλιστα να δηλώσει πως φαβορί για το συγκεκριμένο παιχνίδι θεωρεί την Ίντερ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την ανυπομονησία του για την αναμέτρηση Ίντερ – Μπαρτσελόνα στο πλαίσιο της πρεμιέρας για την φάση των ομίλων του Champions League, εξέφρασε ο Λουίς Φίγκο. Δεν δίστασε μάλιστα να δηλώσει πως φαβορί για το συγκεκριμένο παιχνίδι θεωρεί την Ίντερ.

Η συμφωνία της ιταλικής ομάδας με τον Σάμουελ Ετό, κάνει τους «νερατζούρι» - κατά τον Φίγκο- το πιο ισχυρό σύνολο στο φετινό Champions League. Ερωτηθείς ο Πορτογάλος για το αν η Μπαρτσελόνα είναι εκ των φαβορί της φετινής διοργάνωσης, η απάντησή του στην «El Mundo Deportivo» ήταν μάλλον ξεκάθαρη: «Η ομάδα που θα κατακτήσει το Champions League είναι η Ίντερ. Οι παίκτες της έχουν αποκτήσει ευρωπαϊκή εμπειρία τα τελευταία χρόνια, ενώ μέσα στην μεταγραφική περίοδο η ομάδα έκανε κάποιες πολύ σημαντικές προσθήκες».

Σημαντικότερη όλων των προσθηκών, ο Φίγκο θεωρεί αυτή του Σάμουελ Ετό, του οποίου δεν παρέλειψε να «πλέξει» το εγκώμιο: «Ανυπομονούμε να δούμε τι μπορεί να κάνει στο Μιλάνο ο Ετό. Πιστεύω πως η μεταγραφή του αποτελεί πολύ σημαντική κίνηση για τους πρωταθλητές Ιταλίας. Ο Ετό και ο Ιμπραΐμοβιτς αποτελούν δύο τελείως διαφορετικούς τύπους παίκτη».

Επιμέλεια: Ανδρέας Κριαράς

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x