Ισπανία

Ρέγες: «Δεν μας αξίζει αυτό»

Η Ατλέτικο Μαδρίτης έχει νοοτροπία νικητή και δεν της αξίζει η 13η θέση που καταλαμβάνει στον βαθμολογικό πίνακα της Primera Division. Την άποψη αυτή εξέφρασε ο Χοσέ Αντόνιο Ρέγες που παρουσιάστηκε έντονα δυσαρεστημένος για το τραγικό ξεκίνημα της ομάδας του στην φετινή «κούρσα» του ισπανικού πρωταθλήματος.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Ατλέτικο Μαδρίτης έχει νοοτροπία νικητή και δεν της αξίζει η 13η θέση που καταλαμβάνει αυτή τη στιγμή στον βαθμολογικό πίνακα της Primera Division. Την άποψη αυτή εξέφρασε ο Χοσέ Αντόνιο Ρέγες που παρουσιάστηκε έντονα δυσαρεστημένος για το τραγικό ξεκίνημα της ομάδας του στην φετινή «κούρσα» του ισπανικού πρωταθλήματος.

Στις έξι πρώτες αγωνιστικές η ομάδα του Αμπέλ Ρεσίνο έχει συγκομιδή μόλις έξι βαθμούς, με μια νίκη και τρεις ισοπαλίες στο ενεργητικό της. Ωστόσο, η πρώτη της επικράτηση για τη τρέχουσα σεζόν ήρθε την περασμένη αγωνιστική κόντρα στη Σαραγόσα.

«Επαναπαυτήκαμε στην αρχή της σεζόν, όμως πλέον ήρθε η ώρα να κάνουμε την αντεπίθεση μας και να ανεβούμε στη βαθμολογία. Είναι ανεπίτρεπτο να είμαστε τόσο χαμηλά», τόνισε αρχικά ο 26χρονος παίκτης και πρόσθεσε:

«Όταν χάνουμε είναι πλήγμα για όλους μας καθώς δεν είναι στη νοοτροπία της ομάδας να χάνει. Η νοοτροπία μας είναι οι νίκες και οι επιτυχίες. Είναι στο χέρι μας να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο και να ανατρέψουμε την κατάσταση».

Επιμέλεια: Κώστας Τσούγκος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x