Περίπου 10.000 άτομα συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της Ρώμης και πραγματοποίησαν πορεία στους δρόμους της πόλης, διαμαρτυρόμενοι για την εισαγωγή ηλεκτρονικής κάρτας οπαδού στην ποδοσφαιρική ζωή της χώρας. Η ιταλική κυβέρνηση προωθεί νόμο με βάση τον οποίο, οι οπαδοί υποχρεωτικά θα οφείλουν να έχουν μαζί τους αυτήν την κάρτα στα εκτός έδρας ματς, κάνοντας ευκολότερο τον εντοπισμό τους σε περίπτωση επεισοδίων.
Οι φίλαθλοι θεωρούν ότι το μέτρο περιορίζει τα ανθρώπινα δικαιώματα και αντιτίθενται στην εφαρμογή του. Από την άλλη πλευρά, οι Αρχές προσπαθούν να περιορίσουν τα φαινόμενα βίας στο χώρο του αθλητισμού, που είναι αρκετά συχνά στη γειτονική χώρα. Ο νόμος θα πρέπει να τεθεί σε ισχύ από τον προσεχή Ιανουάριο, αλλά οι σύλλογοι στην Ιταλία θεωρούν ότι είναι προτιμότερο κάτι τέτοιο να συμβεί με την έναρξη της επόμενης σεζόν.
Επιμέλεια:Νικόλας Ακτύπης
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






