Ισπανία

Βγήκε από το νοσοκομείο ο Ρέγες

Εξήλθε σήμερα από το νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν, ο μεσοεπιθετικός της Ατλέτικο Μαδρίτης, Χοσέ Αντόνιο Ρέγες. Ο Ισπανός ποδοσφαιριστής μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο σε νοσοκομείο της Μαδρίτης καθώς χτύπησε στο λαιμό στο 84’ του παιχνιδιού με τη Βιγιαρεάλ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Εξήλθε σήμερα από το νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν, ο μεσοεπιθετικός της Ατλέτικο Μαδρίτης, Χοσέ Αντόνιο Ρέγες. Ο Ισπανός ποδοσφαιριστής μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο σε νοσοκομείο της Μαδρίτης καθώς χτύπησε στο λαιμό στο 84’ του παιχνιδιού με τη Βιγιαρεάλ.

Ο Ρέγες έβγαλε ακτινογραφία και παρέμεινε στο νοσοκομείο υπό παρακολούθηση το βράδυ της Κυριακής, για προληπτικούς κυρίως λόγους. Ο διεθνής άσος φορούσε κολάρο κατά την έξοδό του από την κλινική και θα παραμείνει εκτός δράσης για περίπου μία εβδομάδα.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Μαυρούτσος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x