Φανερά εκνευρισμένος ήταν μετά το τέλος της αναμέτρησης της Ρόμα με την Κάλιαρι για το ιταλικό πρωτάθλημα ο Κλαούντιο Ρανιέρι, ο οποίος ωστόσο έδωσε τα συγχαρητήρια του στην αντίπαλη ομάδα. Οι «τζιαλορόσι» ήρθαν ισόπαλοι 2-2 με την ομάδα της Σαρδηνίας, δεχόμενοι δύο γκολ στις καθυστερήσεις του αγώνα.
«Ήμασταν ανώτεροι σε όλη τη διάρκεια του ματς, εκτός από τα τελευταία δύο λεπτά. Έπρεπε να ήμασταν πιο προσεκτικοί μέχρι να σφυρίξει ο διαιτητής τη λήξη του αγώνα, αφού η Κάλιαρι είναι συνηθισμένη σε τέτοιου είδους ματς» δήλωσε στο “SkyItalia” ο Ιταλός προπονητής, προσθέτοντας πως «είναι ντροπή μας αυτό που έγινε. Είχαμε την κατοχή της μπάλας, όμως η Κάλιαρι το πίστεψε μέχρι το τέλος και πρέπει να τη συγχαρούμε για αυτό».
Επιμέλεια: Νίκος Μάρκου
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






