Ιταλία

Νέστα: «Η Γιουβέντους έχει το άγχος»

Την άποψή του πως η Γιουβέντους είναι αυτή που θα έχει μεγαλύτερη πίεση ενόψει του ντέρμπι με τη Μίλαν εξέφρασε ο Αλεσάντρο Νέστα. Οι «ροσονέρι» αντιμετωπίζουν την ομάδα του Τορίνου την Κυριακή, στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής του ιταλικού πρωταθλήματος.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την άποψή του πως η Γιουβέντους είναι αυτή που θα έχει μεγαλύτερη πίεση ενόψει του ντέρμπι με τη Μίλαν εξέφρασε ο Αλεσάντρο Νέστα. Οι «ροσονέρι» αντιμετωπίζουν την ομάδα του Τορίνου την Κυριακή, στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής του ιταλικού πρωταθλήματος.

«Ίσως η διοίκηση της Γιουβέντους να έχει πιέσει τους παίκτες της ομάδας για τη νίκη, λόγω των πολλών χρημάτων που ξόδεψαν το καλοκαίρι για μεταγραφές» δήλωσε στο “Sky Italia” ο Ιταλός αμυντικός.

Αναφερόμενος στη δική του ομάδα, ο μπακ των Μιλανέζων πρόσθεσε: «Μετά από μια κακή εκκίνηση αποδείξαμε πως η Μίλαν είναι ακόμα ανταγωνιστική. Αν κερδίσουμε την Κυριακή θα είναι πολύ σημαντικό επειδή θα αφαιρέσουμε βαθμούς από την αντίπαλό μας, η οποία μας ακολουθεί στη βαθμολογία».

Επιμέλεια: Νίκος Μάρκου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x