Ιταλία

Τότι: «Τους πονάει που είμαι Ρόμα»

Δεν μπορούσε να κρύψει τη δυσαρέσκεια του ο Φραντσέσκο Τότι για την επιβολή προστίμου προς το πρόσωπο του. Συγκεκριμένα, ο αρχηγός της Ρόμα έδειχνε στους οπαδούς της Λάτσιο τον υποβιβασμό μετά την ήττα από την ομάδα του με 2-1 και ο αθλητικός δικαστής, Τζιανπάολο Τόσελ, του επέβαλλε πρόστιμο 20.000 ευρώ για τη χειρονομία του.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δεν μπορούσε να κρύψει τη δυσαρέσκεια του ο Φραντσέσκο Τότι για την επιβολή προστίμου προς το πρόσωπο του. Συγκεκριμένα, ο αρχηγός της Ρόμα έδειχνε στους οπαδούς της Λάτσιο τον υποβιβασμό μετά την ήττα από την ομάδα του με 2-1 και ο αθλητικός δικαστής, Τζιανπάολο Τόσελ, του επέβαλλε πρόστιμο 20.000 ευρώ για τη χειρονομία του.

Παρ’ ότι ο 33χρονος επιθετικός κινδύνευε ακόμη και με ποινή μιας αγωνιστικής, θεωρώντας ότι προκάλεσε αντίπαλους οπαδούς, ο Τότι θεώρησε ότι απόφαση είναι άδικη αλλά θα την υποστεί! «Δεν θα κάνω έφεση, αλλά η ποινή είναι άδικη!» είπε στους δημοσιογράφους, λίγο πριν αναχωρήσει η αποστολή των Ρωμαίων για το Ούντινε, όπου και θα αντιμετωπίσουν την τοπική ομάδα για τον επαναληπτικό του «Κόπα Ιτάλια».

«Και τι έγινε που έδειξα τα χέρια μου στην εξέδρα; Δεν έκανα τίποτα κακό! Και γι’ αυτό θα πληρώσω αυτό το ποσό! Με τον Ραντού δεν έκαναν τίποτα. Η ενέργειά του ήταν πολύ χειρότερη από τη δική μου. Πάντοτε η ίδια ιστορία. Φαίνεται ότι τους πονάει που είμαι Ρόμα, που είμαι φανατικός ‘τζιαλορόσσο’ και που φοράω αυτή τη φανέλα» τόνισε χαρακτηριστικά ο «καπιτάνο», που έδειχνε να μη πιστεύει ότι ο αμυντικός της Λάτσιο δεν τιμωρήθηκε, παρά το γεγονός ότι ο τηλεοπτικός φακός τον έπιασε να κλοτσάει τον Σιμόνε Περότα, μετά το σφύριγμα της λήξης.

Επιμέλεια: Βαγγέλης Αυγουστής

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x