Ιταλία

Ρανιέρι: «Κερδίσαμε τον θάνατο»!

Ευεργετικά θα λειτουργήσει για τη Ρόμα η νίκη (1-0) επί της Ίντερ, όπως δήλωσε ο Κλαούντιο Ρανιέρι μετά το τέλος της χθεσινής αναμέτρησης. Ο τεχνικός των «τζιαλορόσι» θεωρεί σημαντικό το αποτέλεσμα, αφού το προηγούμενο διάστημα ακούστηκαν διάφορα σενάρια για την παραμονή του.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ευεργετικά θα λειτουργήσει για τη Ρόμα η νίκη (1-0) επί της Ίντερ, όπως δήλωσε ο Κλαούντιο Ρανιέρι μετά το τέλος της χθεσινής αναμέτρησης. Ο τεχνικός των «τζιαλορόσι» θεωρεί σημαντικό το αποτέλεσμα, αφού το προηγούμενο διάστημα ακούστηκαν διάφορα σενάρια για την παραμονή του.

«Πήραμε λίγη ζωή σήμερα (σ.σ.: χθες), αλλά ακόμα δεν γιατρευτήκαμε. Η νίκη επί της Ίντερ είναι πάντα καλό για την ομάδα. Είναι καλό αποτέλεσμα για το σύνολο της ομάδας για είμαστε ενωμένοι στη συνέχεια», ανέφερε αρχικά ο 59χρονος προπονητής στο Sky Italia και πρόσθεσε: «Η Ίντερ είχε κάποιες ευκαιρίες να σκοράρει, όμως εμείς κερδίσαμε τον θάνατο. Η ομάδα βρίσκει τον εαυτό της, αφού όλοι οι παίκτες ήταν σε καλή κατάσταση».

Στη συνέχεια, ο Ρανιέρι τόνισε: «Πρέπει να ευχαριστήσουμε τους ποδοσφαιριστές. Είμαι χαρούμενος με ό,τι έδειξαν οι παίκτες μου. Η ομάδα είχε καλή απόδοση και με την Μπρέσια (σ.σ.: υπάρχουν παράπονα για τη διαιτησία), όπου έκαναν τα πάντα για να κερδίσουμε το παιχνίδι».

Επιμέλεια: Σταύρος Καλογεράκης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x