Γαλλία

Ουγιέ: «Μάθημα η ήττα από την Λιλ»

Ως ένα καλό «μάθημα» χαρακτήρισε ο Ζεράρ Ουγιέ την ήττα της Λιόν από την Λιλ το βράδυ της Παρασκευής. «Εναντίον της Λιλ πήραμε ένα μάθημα» τόνισε σχετικά ο προπονητής της γαλλικής ομάδας. Ωστόσο οι «Γκονς» παρά την χθεσινή «απώλεια» παραμένουν στην κορυφή του «Σαμπιονά» σε απόσταση «ασφαλείας» από τους «διώκτες» τους.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ως ένα καλό «μάθημα» χαρακτήρισε ο Ζεράρ Ουγιέ την ήττα της Λιόν από την Λιλ το βράδυ της Παρασκευής. «Εναντίον της Λιλ πήραμε ένα μάθημα» τόνισε σχετικά ο προπονητής της γαλλικής ομάδας. Ωστόσο οι «Γκονς» παρά την χθεσινή «απώλεια» παραμένουν στην κορυφή του «Σαμπιονά» σε απόσταση «ασφαλείας» από τους «διώκτες» τους.

«Είμαι υπερήφανος απ΄ όλα όσα πετύχαμε έως τώρα. Εναντίον της Λιλ πήραμε ένα μάθημα. Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι η ομάδα μου έχει βελτιωθεί κατακόρυφα σε όλους τους τομείς» δήλωσε ο Ζεράρ Ουγιέ με τον Κλαούντιο Κασάπα, αρχηγό της Λιόν, να προσθέτει: «Η ήττα αυτή θα μας βοηθήσει να μείνουμε προσγειωμένοι. Θα το ξεχάσουμε γρήγορα αυτό το παιχνίδι, προκειμένου να συγκεντρωθούμε στις μελλοντικές μας υποχρεώσεις».

Επιμέλεια: Γιάννης Ντούζγος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x