Ισπανία

«Μπλαουγκράνα» και η Άπω Ανατολή…

Λίγες εβδομάδες πριν την έναρξη της σεζόν, η Μπαρτσελόνα φορτσάρει -όχι στον αγωνιστικό τομέα- αλλά σε έναν άλλο εξίσου σημαντικό, αυτόν της διαφήμισης και του marketing, ρίχνοντας τα… δίχτυα της στην προσοδοφόρα Άπω Ανατολή. Οι πρωταθλητές Ισπανίας και Ευρώπης ανακοίνωσαν επίσημα τέσσερις νέες εμπορικές συμφωνίες με επιχειρήσεις-κολοσσούς της Ιαπωνίας και της Κίνας, οι οποίες αναμένεται να τους αποφέρουν τεράστια οικονομικά οφέλη και να ισχυροποιήσουν παγκοσμίως το ίματζ της ομάδας. Χρειάζεται και διαφήμιση στη φανέλα;

Λίγες εβδομάδες πριν την έναρξη της σεζόν, η Μπαρτσελόνα φορτσάρει -όχι στον αγωνιστικό τομέα- αλλά σε έναν άλλο εξίσου σημαντικό, αυτόν της διαφήμισης και του marketing, ρίχνοντας τα… δίχτυα της στην προσοδοφόρα Άπω Ανατολή. Οι πρωταθλητές Ισπανίας και Ευρώπης ανακοίνωσαν επίσημα τέσσερις νέες εμπορικές συμφωνίες με επιχειρήσεις-κολοσσούς της Ιαπωνίας και της Κίνας, οι οποίες αναμένεται να τους αποφέρουν τεράστια οικονομικά οφέλη και να ισχυροποιήσουν παγκοσμίως το ίματζ της ομάδας. Χρειάζεται και διαφήμιση στη φανέλα;

«Φλέβα χρυσού» χτύπησε η Μπαρτσελόνα στην Ασία… Οι «μπλαουγκράνα» ανακοίνωσαν τέσσερις νέες εμπορικές συμφωνίες με κορυφαίους ομίλους επιχειρήσεων της Ιαπωνίας και της Ασίας, οι οποίες αναμένεται να της αποφέρουν τεράστια οικονομικά οφέλη στα χρόνια που θα ακολουθήσουν και που θα προωθήσουν σε τεράστιο βαθμό το όνομα και τα συμφέροντα της ομάδας κυρίως στις συγκεκριμένες περιοχές αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η τελευταία και πιθανότατα κορυφαία συμφωνία της «Μπάρτσα» είναι αυτή με τον Ιαπωνικό όμιλο ΜΜΕ «Rakuten», ο οποίος δραστηριοποιείται αποκλειστικά στον χώρο του διαδικτύου. Να σημειωθεί πως ο συγκεκριμένος όμιλος ΜΜΕ είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος σε ολόκληρη την Ιαπωνία και ο έβδομος παγκοσμίως! Η συμφωνία αυτή περιλαμβάνει προώθηση των συμφερόντων της Μπαρτσελόνα μέσα από διάφορα «κανάλια». Κατ’ αρχάς, θα δημιουργηθεί το πρώτο επίσημο site της ομάδας αποκλειστικά στην Ιαπωνική γλώσσα (www.fcbarcelona.jp), μέσω του οποίου θα μπορεί κανείς να γίνει επίσημο μέλος του συλλόγου. Στη συνέχεια, θα εκδοθεί, επίσης στα Ιαπωνικά, ένα επίσημο περιοδικό του συλλόγου, από όπου θα μπορούν οι φίλαθλοι της ομάδας να ενημερώνονται για όλα τα τεκτενόμενα στις τάξεις των «μπλαουγκράνα». Τέλος, έχει προβλεφθεί η δημιουργία μιας πιστωτικής κάρτας VISA που θα φέρει το λογότυπο «Barca», η πρώτη εκτός Ισπανίας.

Η συνεργασία με τον όμιλο «Rakuten» είναι αυτή που ακολούθησε άλλες τρεις, οι οποίες ανακοινώθηκαν στα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας. Αρχικά, με την εταιρία ζυθοποιίας από τη Σιγκαπούρη «Tiger beer», η οποία θα γίνει επίσημος χορηγός της ομάδας -πέρα από τη Σιγκαπούρη- και στην Καμπότζη, το Λάος, τη Μαλαισία, την Ταϊλάνδη και το Βιετνάμ. Επίσης με τους κινεζικούς, αυτή τη φορά, ομίλους ΜΜΕ, Titan Sports CN και Eurosoccer.

«Mes que un club…»

Πέρα όμως από τις εμπορικές συμφωνίες, η «Μπάρτσα» ανακοίνωσε επίσημα την Παρασκευή μια «συνεργασία» η οποία δείχνει απλά από πού απορρέει το περίφημο μότο της ομάδας «Mes Que Un Club» δηλαδή «κάτι παραπάνω από μια ομάδα», μια συμφωνία από την οποία φυσικά ο σύλλογος δεν θα έχει κανένα οικονομικό ή εμπορικό όφελος. Η Μπαρτσελόνα θα ενώσει της δυνάμεις της με τη UNICEF για τα επόμενα πέντε χρόνια, με σκοπό να στηρίξει και αυτή με κάθε δυνατό τρόπο το τεράστιο ανθρωπιστικό έργο της οργάνωσης, η οποία βοηθά παιδιά με προβλήματα σε ολόκληρο τον κόσμο.

Αυτός είναι και ο λόγος που για πρώτη φορά στην ιστορία της, η φανέλα της ομάδας θα φέρει στο μπροστινό μέρος της διαφήμιση και η οποία δεν θα είναι άλλη από το σήμα της οργάνωσης. Ωστόσο, άπαντες στον σύλλογο είναι ήσυχοι όσον αφορά στη διατήρηση της παράδοσης, αφού η συγκεκριμένη διαφήμιση ουσιαστικά δεν… μετράει, αφού δεν θα φέρει ούτε ευρώ στα ταμεία του συλλόγου.

Νωρίτερα αυτή τη χρονιά η Μπαρτσελόνα είχε ανακοινώσει πως θα προσφέρει το 0,7% των ετήσιων εσόδων της σε ανθρωπιστική οργάνωση των Ηνωμένων Εθνών, χαρακτηριστικό δείγμα της σημαντικής εξωγηπεδικής δράσης των Καταλανών.

Επιμέλεια: Άκης Στρατόπουλος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x