Γαλλία

Εγχείρηση στο τέλος της σεζόν ο Αγιού

Την πρόθεσή του να υποβληθεί σε εγχείρηση στο τέλος της σεζόν για να αποκαταστήσει το πρόβλημα που έχει με τον ώμο του εξέφρασε ο Αντρέ Αγιού. Ο ίδιος ο παίκτης της Μαρσέιγ με δήλωσή του στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας αποκάλυψε τις σκέψεις του, επισημαίνοντας ότι πρέπει να σφίξει τα δόντια για λίγο χρονικό διάστημα ακόμη.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την πρόθεσή του να υποβληθεί σε εγχείρηση στο τέλος της σεζόν για να αποκαταστήσει το πρόβλημα που έχει με τον ώμο του εξέφρασε ο Αντρέ Αγιού. Ο ίδιος ο παίκτης της Μαρσέιγ με δήλωσή του στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας αποκάλυψε τις σκέψεις του, επισημαίνοντας ότι πρέπει να σφίξει τα δόντια για λίγο χρονικό διάστημα ακόμη.

«Έχω βγάλει τον ώμο μου αρκετές φορές. Δυστυχώς συμβαίνει εύκολα πια. Εάν κάνω εγχείρηση τώρα θα χάσω όλη τη σεζόν. Πρέπει να σφίξω τα δόντια μου και να κρατήσω λίγο ακόμη».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x