Ισπανία

Φωνάζει για το πέναλτι της «Μπάρτσα» η Λεβάντε (video)

Για μία ακόμη αγωνιστική στην Ισπανία πολύς λόγος γίνεται για τα σφυρίγματα των «μεγάλων». Αυτή τη φορά μείζον θέμα έγινε το πέναλτι που κέρδισε η Μπαρτσελόνα και χάρη στο οποίο επικράτησε 2-1 της Λεβάντε.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Για μία ακόμη αγωνιστική στην Ισπανία πολύς λόγος γίνεται για τα σφυρίγματα των «μεγάλων». Αυτή τη φορά μείζον θέμα έγινε το πέναλτι που κέρδισε η Μπαρτσελόνα και χάρη στο οποίο επικράτησε 2-1 της Λεβάντε.

Οι γηπεδούχοι διαμαρτυρήθηκαν για την απόφαση του Βιτιένες Τεϊσέιρα αναφέροντας πως ο Μποτέλιο δεν έκανε αντικανονικό μαρκάρισμα στον Κουένκα. «Είναι έξω φρενών! Δεν υπήρχε κανένα πέναλτι. Πάντα τα ίδια γίνονται με τους μεγάλους», δήλωσε ο Βάλντο, ενώ κατηγόρησε τον Πεπ Γκουαρντιόλα λέγοντας πως «… πέρασε όλο το ματς διαμαρτυρόμενος στον τέταρτο διαιτητή και επηρέασε τις αποφάσεις του ρέφερι».

Ο Καταλανός τεχνικός, όταν κλήθηκε να σχολιάσει την επίμαχη φάση, είπε: «Το πέναλτι ήταν και δεν ήταν».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x