Το παράδειγμα της Άρσεναλ αναμένεται να ακολουθήσει η πρωτοπόρος του Καμπιονάτο, Γιουβέντους, καθώς πρόθεση της αποτελεί η πώληση του ονόματος του, επικείμενου ανακαινισμένου, σταδίου της σε κάποιον σπόνσορα.
Σε ανακοίνωση της η «Γηραιά Κύρια» γνωστοποίησε την πρόθεση της να ανακαινίσει το «Ντελε Αλπι» μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Στα πλάνα της 27φορών πρωταθλήτριας Ιταλίας είναι η σύναψη ενός συμβολαίου με την εταιρία Envision, που εδρεύει στο Λος Άντζελες και αποτελεί μέλος της Wasserman Media Group, με σκοπό την εύρεση ενός χορηγού για την ανακαίνιση του σταδίου της.
Η εν λόγω εταιρία μάλιστα συμμετείχε και στις διαπραγματεύσεις της Άρσεναλ με την «Emirates Airlines», η οποία διέθεσε στους «κανονιέρηδες» το ποσό των 100 εκατομμυρίων λιρών, για τη κατασκευή του νέου σταδίου της, με την προϋπόθεση να ονομαστεί «Emirates Stadium» και οι φανέλες των παικτών να φέρουν το όνομά της.
Το νέο γήπεδο αναμένεται να είναι χωρητικότητας 30 έως 40 χιλιάδων θέσεων, περίπου το μισό από ότι είναι τώρα, ενώ ο χώρος του στίβου θα απομακρυνθεί προκειμένου οι φίλαθλοι να είναι πιο κοντά στον αγωνιστικό χώρο. Η Γιουβέντους επίσης ελπίζει ότι οι 200 σουίτες που θα έχουν τη δυνατότητα να φιλοξενούν 2.000 προσκεκλημένους θα βοηθήσουν στην αύξηση του συλλόγου.
Σε παρόμοιες ενέργειες κατά το παρελθόν έχουν προβεί οι διοικήσεις των Μπάγερν Μονάχου και της συμπολίτισσάς της Μόναχο 1860, η Μίντλεσμπρο, η Μπόλτον, η Λέστερ, με πιο πρόσφατη την περίπτωση της Άρσεναλ.
Επιμέλεια:Αγγελική Ράπτη
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






