Europa League

Παπαδόπουλος: «Ασφαλώς και μπορούμε να κερδίσουμε»

Την εντός έδρας ήττα από την Άντερλεχτ, (στην 1η αγωνιστική των ομίλων του Europa League), θα προσπαθήσει να «ρεφάρει» η Ντιναμό Ζάγκρεμπ του Δημήτρη Παπαδόπουλου, στο αποψινό ματς κόντρα στην Τιμισοάρα. Ο Έλληνας επιθετικός, με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της κροατικής ομάδας, παρουσιάστηκε αισιόδοξος: «Ασφαλώς και η Ντιναμό μπορεί να νικήσει την Τιμισοάρα», τόνισε ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την εντός έδρας ήττα από την Άντερλεχτ, (στην 1η αγωνιστική των ομίλων του Europa League), θα προσπαθήσει να «ρεφάρει» η Ντιναμό Ζάγκρεμπ του Δημήτρη Παπαδόπουλου, στο αποψινό ματς κόντρα στην Τιμισοάρα. Ο Έλληνας επιθετικός, με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της κροατικής ομάδας, παρουσιάστηκε αισιόδοξος: «Ασφαλώς και η Ντιναμό μπορεί να νικήσει την Τιμισοάρα», τόνισε ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού.


Ο Παπαδόπουλος δε δείχνει να φοβάται τους Ρουμάνους: «Το σημαντικό είναι να μείνουμε συγκεντρωμένοι και να κάνουμε αυτά που ζητεί ο προπονητής μας μέσα στο γήπεδο. Γνωρίζω ότι οι Ρουμάνοι έχουν ποιοτικούς παίκτες, αλλά περιμένω να γυρίσω με τους τρεις βαθμούς», συμπλήρωσε ο 28χρονος.

Επιμέλεια: Νίκος Ράλλης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x