Europa League

Μάζουτς: «Μας περιμένει ''ζεστό'' βράδυ στο ΟΑΚΑ»

Ένα «ζεστό» βράδυ στο ΟΑΚΑ περιμένει να ζήσει ο Αντρέι Μάζουτς στον μεθαυριανό αγώνα της Άντερλεχτ με την ΑΕΚ. Επίσης, ο 21χρονος αμυντικός της βελγικής ομάδας εξέφρασε την ελπίδα να επιστρέψει στις νίκες κόντρα στην «Ένωση».
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένα «ζεστό» βράδυ στο ΟΑΚΑ περιμένει να ζήσει ο Αντρέι Μάζουτς στον μεθαυριανό αγώνα της Άντερλεχτ με την ΑΕΚ. Επίσης, ο 21χρονος αμυντικός της βελγικής ομάδας εξέφρασε την ελπίδα να επιστρέψει στις νίκες κόντρα στην «Ένωση».

«Εύχομαι να επανέλθουμε στις νίκες την Πέμπτη. Η ΑΕΚ παίζει στην έδρα της και θα κυνηγήσει τη νίκη. Είναι εντελώς διαφορετικό ματς μ’ αυτό που παίξαμε στην έδρα μας», ανέφερε αρχικά ο διεθνής άσος και πρόσθεσε:

«Θεωρώ ότι η ΑΕΚ θα είναι εντελώς διαφορετική ομάδα. Πηγαίνουμε στην Αθήνα για να πάρουμε έναν βαθμό, αλλά αν έρθει και η νίκη ακόμα καλύτερα».

Καταλήγοντας, ο Μάζουτς αναφέρθηκε στην ατμόσφαιρα που μπορούν να δημιουργήσουν οι οπαδοί της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ: «Δεν νομίζω να υπάρχει ελληνικός σύλλογος που δεν έχει φανατικό κοινό. Περιμένω ένα πολύ ζεστό βράδυ».

Επιμέλεια: Σταύρος Καλογεράκης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x