Europa League

Βαλμπουενά: «Το Λονδίνο μας καλεί» (pic)

Η αποστολή του Ολυμπιακού αναχώρησε για Λονδίνο, ενόψει της ρεβάνς με την Άρσεναλ και ο Ματιέ Βαλμπουενά έστειλε το δικό του μήνυμα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το δικό του μήνυμα ενόψει της ρεβάνς του Ολυμπιακού με την Άρσεναλ για τους «32» του UEFA Europa League, έστειλε ο Ματιέ Βαλμπουενά, λίγο πριν την αναχώρηση της αποστολής για το Λονδίνο.

«Το Λονδίνο μας καλεί!», έγραψε μέσα από το αεροπλάνο ο άσος των «ερυθρολεύκων».

Δείτε την ανάρτηση του Ματιέ Βαλμπουενά:

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

London calling #EuropaLeague ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mathieu Valbuena (@mv28_officiel) στις

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x