Europa League

Ελαμπντελαουί: «Καλό αποτέλεσμα για τη ρεβάνς»

Δείτε το μήνυμα του Νορβηγού μπακ-χαφ μετά το παιχνίδι με τη Γουλβς.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το δικό του σχόλιο για το χθεσινό παιχνίδι του Ολυμπιακού με την Γουλβς έκανε ο Ομάρ Ελαμπντελαουί, με ανάρτηση που έκανε στο Instagram μετά το 1-1 στο Καραϊσκάκη.

«Μία δύσκολη αρχή στο παιχνίδι, αλλά ξανά τα παιδιά έδειξαν χαρακτήρα και εξασφάλισαν ένα καλό αποτέλεσμα ενόψει της ρεβάνς», έγραψε ο Νορβηγός μπακ-χαφ.

Η ανάρτηση του διεθνούς άσου

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

A tough start to the game but again the lads show character and we secured a good result moving into the 2nd leg. #WeKeepOnDreaming

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Omar Elabdellaoui (@omarelabdellaoui) στις

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x