Europa League

Ελαμπντελαουί: «Μας ενόχλησε που δεν πήραμε αποτέλεσμα»

Το κλίμα που επικρατούσε χθες το βράδυ στον Ολυμπιακό μετά το παιχνίδι με την Μπέτις μετέφερε στο… Instagram ο Ομάρ Ελαμπντελαουί.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στεναχωρημένοι που δεν κατάφεραν να πάρουν θετικό αποτέλεσμα στη Σεβίλλη απέναντι στην Μπέτις ήταν οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού, όπως έγραψε και ο Ομάρ Ελαμπντελαουί στο Instagram μετά την ήττα από τους Ισπανούς.

«Μας ενόχλησε που δεν πήραμε αποτέλεσμα και που δεν πήραμε τίποτα από το παιχνίδι παρότι δημιουργήσαμε αρκετές ευκαιρίες. Πρέπει όμως να παραμείνουμε θετικοί και να δούμε το τελευταίο ματς στην έδρα μας. Όπως πάντα ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους μας που ταξίδεψαν για να μας στηρίξουν», έγραψε ο Νορβηγός μπακ-χαφ των Πειραιωτών.

Η ανάρτηση του διεθνούς άσου

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x