Europa League

Μαρτίνς: «Αυτός είναι ο Ολυμπιακός, είμαι υπερήφανος για την ομάδα»

Υπερήφανος για την πρόκριση του Ολυμπιακού επί της Άρσεναλ δήλωσε ο Πέδρο Μαρτίνς και έδωσε το στίγμα του για τη συνέχεια.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τη χαρά του για την πρόκριση του Ολυμπιακού επί της Άρσεναλ εξέφρασε ο Πέδρο Μαρτίνς, αλλά και την υπερηφάνεια που νιώθει για τους Πειραιώτες.

«Αυτός είναι ο Ολυμπιακός. Πάντα το πιστεύαμε και πάντα παλεύουμε όλοι μαζί για τους στόχους μας. Είμαι υπερήφανος για αυτήν την ομάδα. Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξή σας», επεσήμανε ο Πορτογάλος με ανάρτησή του στα social media,κάνοντας hashtag: «Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x