Κύπελλο Ελλάδας

Έντονη διαμαρτυρία στον διαιτητή από την ΑΕΚ για το πέναλτι

Οι άνθρωποι της ΑΕΚ εξέφρασαν έντονα τη δυσαρέσκειά τους για το πέναλτι που καταλόγισε υπέρ του Άρη.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Έντονη διαμαρτυρία υπήρξε από πλευράς ΑΕΚ προς τον διαιτητή Αρτούρ Ριμπέιρο Σοάρες Ντίας για το πέναλτι που είδε υπέρ του Άρη σε πτώση του Λάρσον σε επαφή με τον Σβάρνα εντός περιοχής.

Οι «κιτρινόμαυροι» θεωρούν το πέναλτι ανύπαρκτο και φρόντισαν να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους στον Πορτογάλο διαιτητή, τόσο μέσω του αρχηγού, Πέτρου Μάνταλου, όσο και μέσω του συνεργάτη του Μάσιμο Καρέρα, Τζιανλούκα Κολονέλο, αλλά και του γενικού αρχηγού, Βασίλη Δημητριάδη.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x