Κύπελλο Ελλάδας

Το μήνυμα του Γκιγιέρμε για το ντεμπούτο του με τα ερυθρόλευκα (pic)

Χαρούμενος για το ντεμπούτο του με τη φανέλα του Ολυμπιακού, στο ματς Κυπέλλου με το Λεβαδειακό, εμφανίστηκε ο Γκιγιέρμε.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το ντεμπούτο του με τη φανέλα του Ολυμπιακού μοιράστηκε ο Γκιγιέρμε.

Στο ματς Κυπέλλου με τον Λεβαδειακό, ο Βραζιλιάνος μέσος έπαιξε για πρώτη φορά με τα ερυθρόλευκα και εξέφρασε τη χαρά του στο Twitter.


Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x