Αγγλία

Βίντιτς: «Προστάτεψα τον Τέβεζ»

Στο περιστατικό που έλαβε χώρα στο 116ο λεπτό του τελικού Champions League ανάμεσα σε Ντρογκμπά και Τέβεζ και στοίχησε στον Αφρικανό την αποβολή από το ματς, αναφέρθηκε ο Νεμάνια Βίντιτς, εξηγώντας τι ακριβώς έγινε. «Μετά το πλάγιο άουτ έπρεπε να επιστρέψουμε την μπάλα στην Τσέλσι και αυτό έκανε ο Τέβεζ, πετώντας τη μπάλα εκτός. Τον έσπρωξαν γι’ αυτό το λόγο και έτσι εγώ έσπευσα για να τον προστατεύσω. Επίσης, ρώτησα τους παίκτες της Τσέλσι ποιο είναι το πρόβλημα τους, αφού ο Κάρλος δεν έκανε κάτι λάθος. Συνέχισαν τα σπρωξίματα και ο Ντρογκμπά απώθησε εμένα και δεν τον κατηγορώ γι’ αυτό. Ήταν τελικός, ένα σημαντικό παιχνίδι και κάποιοι δεν μπόρεσαν να ελέγξουν τα νεύρα τους. Ίσως η ενέργεια μου ήταν άσχημη, όμως το σημαντικό ήταν να κερδίσουμε το τρόπαιο», είπε ο Σέρβος αμυντικός.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο περιστατικό που έλαβε χώρα στο 116ο λεπτό του τελικού Champions League ανάμεσα σε Ντρογκμπά και Τέβεζ και στοίχησε στον Αφρικανό την αποβολή από το ματς, αναφέρθηκε ο Νεμάνια Βίντιτς, εξηγώντας τι ακριβώς έγινε. «Μετά το πλάγιο άουτ έπρεπε να επιστρέψουμε την μπάλα στην Τσέλσι και αυτό έκανε ο Τέβεζ, πετώντας τη μπάλα εκτός. Τον έσπρωξαν γι’ αυτό το λόγο και έτσι εγώ έσπευσα για να τον προστατεύσω. Επίσης, ρώτησα τους παίκτες της Τσέλσι ποιο είναι το πρόβλημα τους, αφού ο Κάρλος δεν έκανε κάτι λάθος. Συνέχισαν τα σπρωξίματα και ο Ντρογκμπά απώθησε εμένα και δεν τον κατηγορώ γι’ αυτό. Ήταν τελικός, ένα σημαντικό παιχνίδι και κάποιοι δεν μπόρεσαν να ελέγξουν τα νεύρα τους. Ίσως η ενέργεια μου ήταν άσχημη, όμως το σημαντικό ήταν να κερδίσουμε το τρόπαιο», είπε ο Σέρβος αμυντικός.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x