Τα επιτεύγματα της Μάντσεστερ Σίτι δεν περιορίζονται μόνο μέσα σε αγωνιστικούς χώρους, μεταγραφές και εμπορικές εκστρατείες, αλλά και στα social media.
Οι πρωταθλητές Αγγλίας εδραιώνουν την κυριαρχία του στο διαδίκτυο και βαδίζουν στα βήματα της συμπολίτισσας Γιουνάιτεντ.
Οι «κόκκινοι διάβολοι» έχτισαν το προφίλ τους πάνω στο Manchester United TV (MUTV), το οποίο έβαλε τα νέα της ομάδας στο σπίτι του κάθε οπαδού της, ο οποίος πλήρωνε την ετήσια συνδρομή.
Με αυτόν τον τρόπο, η Γιουνάιτεντ –εκτός από έσοδα- εδραίωσε την πρωτοκαθεδρία της στο παγκόσμιο ποδοσφαιρικό στερέωμα. Το ίδιο προσπαθεί να κάνει και η Σίτι, στο διαδίκτυο αυτή τη φορά.
Το όνομά της μικρότερο, το brand πιο αδύναμο, δεν χωρά καμία αμφιβολία. Ωστόσο, τα βήματα που κάνουν οι «πολίτες» τους έχουν φέρει στην pole position. Τα αποτελέσματα; Απτά. Και με το παραπάνω, μάλιστα. Μέσα στους τελευταίους 12 μήνες, η Σίτι έγινε ένα από τα top 10 brands στο twitter.
Διαβάστε περισσότερα στο england365.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






