Super League 2

Σε απολογία Αιγάλεω, Ολυμπιακός Βόλου

Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΕΠ Β’-Γ’ Εθνικής κάλεσε σε απολογία τις ΠΑΕ Αιγάλεω και Ολυμπιακό Βόλου αλλά και δύο ομάδες από το νότιο όμιλο της Γ’ Εθνικής.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΕΠ Β’-Γ’ Εθνικής κάλεσε σε απολογία τις ΠΑΕ Αιγάλεω και Ολυμπιακό Βόλου αλλά και δύο ομάδες από το νότιο όμιλο της Γ’ Εθνικής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της Ένωσης Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου Β΄, Γ΄ Εθνικής Κατηγορίας κάλεσε σε απολογία για την Τετάρτη 02/12/2009 και ώρα 11:00 τις παρακάτω ΠΑΕ / ΤΑΠ και φυσικά πρόσωπα:

Την ΠΑΕ ΑΙΓΑΛΕΩ για παράβαση των άρθρων 1, 3, 5, 12,14, 15 του Πειθαρχικού Κώδικα(ΠΑΕ ΙΩΝΙΚΟΣ - ΠΑΕ ΑΙΓΑΛΕΩ 22-11-2009).

Την ΠΑΕ ΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ για παράβαση των άρθρων 1, 3, 5, 12, 14, 15 του Πειθαρχικού Κώδικα(ΠΑΕ ΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ - ΠΑΕ ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΣΤΗΡ 23-11-2009).

Την ΠΑΕ ΠΑΟ ΡΟΥΦ και τον Ν. ΤΣΑΠΡΟΥΝΗ(Β. προπονητή),για παράβαση των άρθρων 1, 3, 5, 8, 11, 14, 15 του Πειθαρχικού Κώδικα(ΠΑΕ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ - ΠΑΕ ΠΑΟ ΡΟΥΦ 15-11-2009).

Το ΤΑΠ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ και τον Κ. ΠΑΓΑΝΙΑ(Β. προπονητή) για παράβαση των άρθρων 1, 3, 5, 8, 11, 14, 15 του Πειθαρχικού Κώδικα (ΤΑΠ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ - ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ 22-11-2009)
».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x