Super League 2

Γλίτωσε το πρόστιμο, παραμένει κεκλεισμένων

Το πρόστιμο, ύψους 15.000 ευρώ, που της είχε επιβληθεί πρωτόδικα γλίτωσε η Παναχαϊκή. Η επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ αποφάσισε να αφαιρέσει το πρόστιμο από τους Πατρινούς ενώ παραμένει η ποινή της διεξαγωγής ενός αγώνα χωρίς θεατές για τους Αχαιούς. Επίσης, επιβλήθηκε πρόστιμο στον Αλέξη Κούγια, ύψους 20.000 ευρώ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το πρόστιμο, ύψους 15.000 ευρώ, που της είχε επιβληθεί πρωτόδικα γλίτωσε η Παναχαϊκή. Η επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ αποφάσισε να αφαιρέσει το πρόστιμο από τους Πατρινούς ενώ παραμένει η ποινή της διεξαγωγής ενός αγώνα χωρίς θεατές για τους Αχαιούς. Επίσης, επιβλήθηκε πρόστιμο στον Αλέξη Κούγια, ύψους 20.000 ευρώ.

Αναλυτικά η απόφαση της ΕΠΟ:

«Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Επιτροπή Εφέσεων της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας συνεκδίκασε την από 19-7-2012 έφεση των ΠΑΕ Παναχαϊκή 2005 και Αλέξιου Κούγια και την από 25-7-2012 έφεση του Ποδοσφαιρικού Εισαγγελέα Κωνσταντίνου Πετρόπουλου κατά της υπ΄ αριθμ. 310/17-7-2012 απόφασης της ΠΕ/ΕΠΟ και με την υπ΄αριθμ. 108/5-9-2012 απόφασή της δέχεται τυπικά και εν μέρει κατ΄ ουσία τις εφέσεις, εξαφανίζει την εκκαλουμένη απόφαση, διακρατεί και δικάζει στην ουσία την υπόθεση και επιβάλλει: α) στην ΠΑΕ Παναχαϊκή 2005 την ποινή διεξαγωγής ενός (1) αγώνα χωρίς θεατές, κατά το ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα περιόδου 2012-2013 και β) στον Αλέξιο Κούγια-πρόεδρο χρηματική ποινή είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000 €)».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x