Ιταλία

«Ανανέωσε ο Χισάι»

Μέσω του προφίλ του στο twitter ο πρόεδρος της Νάπολι ανακοίνωσε την νέα συμφωνία με τον παίκτη.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Νέο συμβόλαιο με ισχύ μέχρι και το 2021 με τη Ναπόλι υπέγραψε ο Ελσέιντ Χισάι. Ο πρόεδρος της ομάδας, Αουρέλιο Ντε Λαουρέντις το έκανε γνωστό μέσω του προφίλ του στο twitter.

«Είμαι πανευτυχής να ανακοινώσω ότι ο Χισάι ανανέωσε για πέντε χρόνια», έγραφε ο επικεφαλής της Νάπολι. Λίγο νωρίτερα ο μάνατζερ του παίκτη είχε γράψει, και εκείνος στο twitter.

«Σχεδόν έχουμε υπογράψει τα πάντα. Λείπει μόνο η υπογραφή του προέδρου. Η συμφωνία ικανοποιεί και τις πλευρές και εμπεριέχει και έναν όρο μέχρι το 2022», έγραψε ο Μάριο Τζιουφρέντι.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x