Η αγορά της Γερμανίας είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη. Όμως, ο ορθολογισμός, που επικρατεί σε όλα τα επίπεδα, λειτουργεί και στην τηλεόραση. Ποσό 360 εκ. ευρώ μοίρασε το συνδρομητικό κανάλι «Premiere» στις 18 ομάδες της Bundesliga, πολύ λιγότερα λεφτά απ’ ότι στην Αγγλία (πάνω από 600 εκ. το χρόνο), την Ισπανία και την Ιταλία.
Η Μπάγερν Μονάχου μπορεί να κατέλαβε τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, όμως λαμβάνει τα περισσότερα χρήματα. Περί τα 28,11 εκ. ευρώ πήραν τη φετινή περίοδο οι Βαυαροί, ακολουθούμενοι από τη Σάλκε (25,11 εκ. ευρώ) και το Αμβούργο (24,73 εκ.). Η πρωταθλήτρια Βόλφσμπουργκ βρίσκεται μόλις στην πέμπτη θέση (24,26 εκ.), ενώ στον αντίποδα η νεοφώτιστη Χόφενχαϊμ κέρδισε τα λιγότερα, μόλις 13,31 εκ. ευρώ. Γκλάντμπαχ και Κολωνία ανήκουν, επίσης, στο κλαμπ των «φτωχών», με τηλεοπτικά κέρδη ύψους 14,72 και 13,98 εκ. αντίστοιχα.
Επιμέλεια: Δημήτρης Ματίκας
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






