Γερμανία

Πέταξαν μπαλάκια του τένις στο γήπεδο οι οπαδοί της Ντόρτμουντ

Με μπαλάκια του τένις γέμισε ο αγωνιστικός χώρος του «Mercedes Arena», τα οποία πέταξαν οι οπαδοί της Ντόρτμουντ στο εκτός έδρας ματς με τη ΣΤουτγάρδη, διαμαρτυρόμενοι για τα ακριβά εισιτήρια.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε μια πρωτότυπη κίνηση προχώρησαν οι οπαδοί της Μπορούσια Ντόρτμουντ για να διαμαρτυρηθούν για τα ακριβά εισιτήρια. Έτσι, μετά το πανό που κρέμασαν πριν ξεκινήσει η εκτός έδρας αναμέτρηση με τη Στουτγάρδη, αρχικά καθυστέρησαν να μπουν στο γήπεδο και στο 25ο λεπτό πέταξαν δεκάδες μπαλάκια του τένις στον αγωνιστικό χώρο.

Δείτε το σχετικό βίντεο


Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x