Γενικά

Επίσημο: Πούλησε στην Όσιγιεκ τον Ιγκόρ Σίλβα ο Ολυμπιακός!

Ο Βραζιλιάνος μπακ αποκτήθηκε από την Όσιγιεκ και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας τριών ετών, επιβεβαιώνοντας το σχετικό ρεπορτάζ του Κώστα Νικολακόπουλου.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κάτοικος Κροατίας για τα επόμενα τρία χρόνια θα παραμείνει ο Ιγκόρ Σίλβα.

Επιβεβαιώνοντας το σημερινό ρεπορτάζ του Κώστα Νικολακόπουλου, η Όσιγιεκ ανακοίνωσε την απόκτηση του Βραζιλιάνου δεξιού μπακ που αγωνιζόταν ήδη εκεί ως δανεικός την τελευταία σεζόν.

Η πώλησή του θα φέρει στα ταμεία των «ερυθρόλευκων» ένα ποσό κοντά στο 1 εκατ. ευρώ, με τον Ιγκόρ Σίλβα να υπογράφει συμβόλαιο τριών ετών με τη νέα του ομάδα.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x