Euro

Στο γήπεδο μαζί Μέρκελ και Ολάντ

Δίπλα-δίπλα παρακολούθησαν το φιλικό της Γαλλίας με τη Γερμανία Μέρκελ και Ολάντ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε ένα διάλειμμα από το φορτωμένο πρόγραμμά τους, η Άνγκελα Μέρκελ και ο Φρανσουά Ολάντ πήγαν μαζί… γήπεδο.

Η καγκελάριος της Γερμανίας και ο πρόεδρος της Γαλλίας παρακολούθησαν δίπλα-δίπλα τη φιλική αναμέτρηση των εθνικών ομάδων των χωρών τους στο «Σταντ ντε Φρανς» του Παρισιού.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x