Γενικά

Διάλογος Γιακουμάκη - Μπακασέτα: «Το 'χεις ξεφτιλίσει» - «Μιλάς εσύ;»

Οι δύο Έλληνες διεθνείς είχαν ένα επικό διάλογο στα social media, στον οποίο αποθέωσε ο ένας τον άλλο για τα κατορθώματά του.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Έναν απίθανο διάλογο είχαν στα social media οι Γιώργος Γιακουμάκης και Τάσος Μπακασέτας, στον οποίο αποθέωσε ο ένας τον άλλο για τα φοβερά πράγματα που κάνουν τη φετινή σεζόν.

Την αρχή έκανε ο επιθετικός της Φένλο, ο οποίος έγραψε στον Μπακασέτα, με αφορμή το τρίτο στη σειρά γκολ που πέτυχε με τη φανέλα της Τράμπζονσπορ: «Το 'χεις ξεφτιλίσει...».

Η απάντηση του Έλληνα μεσοεπιθετικού ήταν αφοπλισιτκή, αφού έγραψε στον αρχισκόρερ της Eredevisie: «Άσε να μιλήσει κανένας άλλος, όχι εσύ».

Οι δύο διεθνείς παίκτες κάνουν... παπάδες τη φετινή σεζόν στο εξωτερικό και φάινεται πως η εκτίμηση του ενός στα πεπραγμένα του άλλου είναι μεγάλη.



Διαβάστε ακόμα
MVP τον Ιανουάριο στην Ολλανδία ο Γιακουμάκης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x