Γαλλία

Η αποθέωση του Fairplay στο Κύπελλο Γαλλίας! (pic)

Η Γκαζελέκ Αζαξιό προκρίθηκε στους «32» του Κυπέλλου Γαλλίας χωρίς να ιδρώσει κόντρα στην Σεντ-Μαριέν και μετά το τέλος του ματς οι Κορσικανοί έκαναν «πασίγιο» στους ερασιτέχνες αντιπάλους τους!
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε μία τρομερή κίνηση προέβησαν οι παίκτες της Γκαζελέκ Αζαξιό μετά το τέλος του ματς με την Σεντ-Μαριέν, όπου με το εύκολο 2-0 πήραν την πρόκριση στους «32» του Κυπέλλου Γαλλίας.

Συγκεκριμένα, τις δύο ομάδες χωρίζουν πέντε κατηγορίες, καθώς οι Κορσικανοί συμμετέχουν στην Ligue 1, ενώ η ομάδα που προέρχεται από το Reunion είναι ερασιτεχνική.

Έτσι, μετά την ολοκλήρωση της αναμέτρησης οι παίκτες της Γκαζελέκ παρατάχθηκαν έξω από την είσοδο των αποδυτηρίων και χειροκρότησαν τους αντιπάλους τους για την αξιοπρεπέστατη εμφάνισή τους, κάνοντας το γνωστό σε όλους «πασίγιο».

Παναγιώτης Κεφαλάς

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x