Ισπανία

«Μπλόκο» της Ατλέτικο στους οπαδούς της Μπαρτσελόνα!

Χωρίς φίλους της Μπαρτσελόνα -για τον φόβο των Ιουδαίων- θα διεξαχθεί το ντέρμπι με την Ατλέτικο το μεθεπόμενο Σάββατο. Η διοίκηση των «ροχιμπλάνκος» δεν έδωσε καθόλου εισιτήρια.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παρεπόμενα των γεγονότων με επίκεντρο το δημοψήφισμα της Καταλονίας θέλει να αποφύγει η Ατλέτικο.

Υπό τον φόβο να δημιουργηθεί ακόμα μεγαλύτερη ένταση, η διοίκηση των «ροχιμπλάνκος» έβαλε μπλόκο στην παρουσία φίλων της Μπαρτσελόνα στο ντέρμπι του μεθεπόμενου Σαββάτου (14/10).

Με αιτιολογία λοιπόν ότι υπάρχει τεράστια ζήτηση από τους φίλους της ομάδας να βρεθούν στο «Wanda Metropolitano», αρνήθηκαν να διαθέσουν εισιτήρια για οπαδούς των «μπλαουγκράνα».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x