Γενικά

Στην εθνική Νορβηγίας μετά από ενάμιση χρόνο ο Ομάρ Ελαμπντελαουί

Ξανά στην εθνική Νορβηγίας μετά την περιπέτεια με την όρασή του ο Ομάρ Ελαμπντελαουί.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την ευκαιρία να φορέσει το εθνόσημο μετά από περίπου ενάμιση χρόνο θα έχει ο Ομάρ Ελαμπντελαουί. Ο δεξιός μπακ της Γαλατάσαραϊ και άλλοτε του Ολυμπιακού κλήθηκε στην αποστολή της Νορβηγίας για τα φιλικά με Σλοβακία και Αρμανία στις 25 και 29 Μαρτίου.

Ο 30χρονος άσος, που μετρά 49 εμφανίσεις με την εθνική του ομάδα, είχε αγωνιστεί για τελευταία φορά με τη φανέλα τις στις 14 Οκτωβρίου του 2020. Έκτοτε μεσολάβησε ο τραυματισμός του που του προκάλεσε σοβαρό πρόβλημα στην όραση. Πλέον όμως ο Ομάρ έχει επιστρέψει δυνατός, αγωνίζεται με την Γαλατά φορώντας ειδικά γυαλιά και σύντομα θα ενισχύσει τη Νορβηγία.

«Νιώθω υπέροχα που κλήθηκα στην εθνική ομάδα μετά από τόσον καιρό. Πάντα είναι τιμή μου», έγραψε ο ίδιος στο Twitter.



Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x