Ιταλία

Στο «Σαν Πάολο» για ακόμα πέντε χρόνια η Νάπολι

Πέντε χρόνια θα αγωνίζεται ακόμα στο «Σαν Πάολο» η Νάπολι.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Και την επόμενη πενταετία θα χρησιμοποιεί ως έδρα της το «Σαν Πάολο» η Νάπολι. Οι «παρτενοπέι» συμφώνησαν την Πέμπτη με τον Δήμο της Νάπολη για τη χρήση του γηπέδου μέχρι το 2024, έχοντας και οψιόν χρήσης του για μέχρι το 2029.

Οι δύο πλευρές εδώ και χρόνια βρίσκονταν σε συνομιλίες και τελικά ο Αουρέλιο Ντε Λαουρέντις έδωσε τα λεφτά που ζητούσε ο Δήμαρχος της πόλης της Νότας Ιταλίας, αφού δεν κατάφερε να βρει τον κατάλληλο χώρο για να φτιάξει νέο γήπεδο.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x